söndag 26 oktober 2008

James Wellbelove


Snart dags att köpa ny mat till odjuren =)
Vi beställer från Foderbilen.se 10kg 589kr.

Kissarna har ju haft en tendens till att bli lösa i magen, de har blivit kanonbra efter att vi gjorde foderbyte


- Utan färgämnen
- Utan konserveringsmedel
- Utan nöt eller mejeri produkter
- Utan vete eller soja

Beskrivning:
Ingredienser: Vitt ris (min 26%), kalkonköttmjöl (min 26%), kalkonfett, majsglutenmjöl, potatisprotein (min 9%), kycklingspad, tomat, omega-3 olja (min 0,5%), cikoriaextrakt, morötter, tranbärsextrakt (min 0,05%), DL metionin, lysin-väteklorid, taurin, treonin, zink-metionat, yucca, rosmarinolja.

Typisk analys: protein 31%, olja 18%, aska 7%, kostfiber 1,8%,

Vitaminer (internationell enhet per kg): vitamin A 25000, Vitamin D3 1500, vitamin E (alfa-tokoferolacetat) 200 mg/kg. Koppar (kopparsulfat) 15 mg per kg. Innehåller vitamin C och E som blandade tokoferol-antioxidationsmedel.

Inga kommentarer: